Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Rabu, 23 September 2009

Mana satu Najib Altantuya nak ikut ni ????

Perwakilan Tetap Pertahankan Isa Calon Sesuai

PORT DICKSON, 23 Sept (Bernama) -- Ketua Pemuda Umno Bahagian Telok Kemang Mohd Faizal Ramli mempertahankan keputusan perwakilannya untuk menamakan Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad sebagai calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang Okt ini. Berita lagi di sini.

Calon Bersih Politik Wang, Rasuah Penting Untuk Bagan Pinang

SEREMBAN, 22 Sept (Bernama) -- Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata Umno harus pilih calon yang bersih daripada gejala politik wang dan rasuah untuk pilihan raya kecil Bagan Pinang. Berita lagi di sinun.

Berita 23 haribulan, Perwakilan menolak saranan yang diusulkan oleh Che Det yang kononnya Isa Samad tidak bersih dan membidas semula Che Det yang dulu masa zaman mudanya turut sama terlibat dengan politik rasuah atau politik wang (dulu UMNO mengatakan politik rasuah dan politik wang adalah suatu yang berbeza ..... bangang punya UMNO).

Berita 22 haribulan pulak, Che Det dengan tegasnya berpendapat bahawa kalah menang UMNO/BN akan ditentukan oleh pengundi yang mahukan calon yang benar-benar bersih dari gelaja politik rasuah. Dah nyanyuk orang tua ni gamaknya.

Gaduh jangan tak gaduh. Hehehehee. Pinjam pantun kat IPOH MALI kejap .... (bunyikan dengan dialek Kelate) satu dua tiga empat, hari Raya makan ketupat, lima enam tujuh lapan, salah silap harap maafkan, sembilan sepuluh, UMNO buleh pi mapuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia