Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Sabtu, 19 September 2009

Nyaris-nyaris nak ada PRK di Kerdau


TEMERLOH - Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kerdau, Zaharuddin Abu Kassim cedera selepas terbabit dalam satu kemalangan di Kilometer 116.3 Lebuhraya Pantai Timur (LPT) dekat hentian rehat Lanchang, malam tadi. Sumber berita di sini.

MasyaALLAH, ini adalah petanda dari Allah yang UMNO ni akan pupus dan MATI. Macam orang nak mati la, mula-mula dapat accident, pas tu sakit, pas tu nazak kemudian terus MATI.
Nyaris-nyaris kita nak dapat PRK lagi tu .... Kaffarah, ni sebenarnya. Baca sini. Gamaknya si hamba Allah yang OKU tu munajat dan berdoa, mohon semoga Allah bagi pengajaran sikit pada orang kurang ajar ni. Allah S.W.T bagi sebulan je peluang untuk memperbetulkan kesilapan. Terus dapat cash, accident. Inilah balasan bagi orang yang sombong. Nasib baik tak mampus je.

Allah S.W.T telah Memberi peringatan di dalam Surah Luqman pada Ayat 18 hingga 19 yang bermaksud, A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan janganlah kamu memalingkan mukamu dari manusia (kerana sombong) dan janganlah kamu berjalan di muka bumi dengan angkuh. Sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang sombong lagi membanggakan diri. Dan sederhanalah kamu dalam berjalan dan lunakkanlah suaramu. Sesungguhnya seburuk-buruk suara ialah suara kaldai." ShodaqALLAHul'Azim.

WAllahua'alam ....

4 ulasan:

  1. yang KALDAI tu ialah UMNO

    BalasPadam
  2. Jadi YB kat Temerloh, buat ape duduk KL? Dudukle di Temerloh, jaga orang kampung.

    Semoga YB dapat pengajaran dan insaf dengan kejadian tersebut.

    BalasPadam
  3. Agak2 nya lepaih ini ada pulak saranan agar ADUN2 BN x leh naik ato bawak keta..melainkan keta kebal...kut mati eksiden lak ..haritu anak Pak Kassim Perghelih cadangkan pilih ADUN yang sihat2 belaka..mcm le ajal maut ni BN yg tentukan....

    BalasPadam
  4. Raja Petra : Menghina Islam? Tolonglah! [Episod 2] - Versi Bahasa Melayu

    sila ke sini untuk menonton!!!
    gomalaysian.blogspot.com

    Selamat Menyambut Hari Malaysia! :)

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia