Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 3 September 2009

kerjalah sampai mati ..... jangan pencen ....





Putrajaya- Kontrak Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan telah dilanjutkan setahun lagi sehingga 12 Sept tahun depan.Berita lagi di sini.

Kalau zaman Fir'aun dulu kira dia ni, di sebut HAMAN. Yang dok tangkap orang tak tentu hala, sumbat orang dalam penjara, masuk ISA, jadi alat atau robot kerajaan dan macam-macam lagi benda zalim yang jenis manusia HAMAN ni buat. Seingat mAklonG, Musa Hassan ni antara orang favourite yang bakal menggantikan Rahim Noor dulu, dia lah yang paling sibuk hentam, bantu nak kantoikan DSAI. yang dok angkut tilam keluar masuk mahkamah pun dia lah. Teringat kat Tun Rahim Noor yang tumbuk mata DSAI sampai lebam. Terkenangkan Tun Haniff Omar, zaman Memali. Apa khabo dema-dema ni ye ????

Allah S.W.T Berfirman dalam Surah Yaasiin pada Ayat 31. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Tidakkah mereka mengetahui berapa banyaknya umat-umat sebelum mereka yang telah Kami binasakan, bahawasanya orang-orang (yang telah Kami binasakan) itu tiada kembali kepada mereka[1266]." ShodaqALLAHul'Azim.

[1266]. Maksudnya mereka itu tidak kembali kedunia.

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia