Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Rabu, 9 September 2009

Negara Makin Huru Hara


HULU TERENGGANU - Bekas Ketua UMNO cawangan Felda Mengkawang dekat sini ditemui mati dengan ususnya perutnya terburai setelah ditikam bertubi-tubi oleh seorang perompak yang memecah masuk rumahnya sebelum melarikan sejumlah barang kemas di Felda Mengkawang petang semalam. Berita lagi di sini.

Ngeri sungguh mAklonG bila membaca berita ni. Hancur terburai usus perut dia. Inilah akibatnya bila suatu negeri itu diperintah oleh manusia-manusia yang berhati binatang apatah lagi sifat taqwa tiada lagi dalam hati-hati mereka.

Allah Berfirman dalam Surah Al Israak pada Ayat 16 yang bermaksud, A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan jika Kami hendak membinasakan suatu negeri, maka Kami perintahkan kepada orang-orang yang hidup mewah (pemimpin-pemimpin, orang-rang kaya) di negeri itu (supaya mentaati Allah) tetapi mereka melakukan kederhakaan dalam negeri itu, maka sudah sepatutnya berlaku terhadapnya perkataan (ketentuan azab dari Kami), kemudian Kami hancurkan negeri itu sehancur-hancurnya." ShodaqALLAHul'Azim.

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia